CIP SIP Machine (دستگاه cip sip)؛

سیستم های تمیز کردن (CIP) و استرلیزه کردن در خط تولید از قسمتهای اساسی هر تولید با کیفیت در محصولات دارویی است. (Cleaning-In-Place (CIP و (Sterilization-In-Place (SIP که به دستگاه شستشوی خط تولید نیز معروف می باشند سیستم هایی هستند که برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن خودکار بدون باز کردن قطعات و مونتاژ طراحی شده اند. علاوه بر این ، یک سیستم CIP – SIP به خوبی طراحی شده به شما امکان می دهد یک قسمت از دستگاه را تمیز کنید در حالی که مناطق دیگر به تولید محصول ادامه می دهند.

علاوه بر این ، یک سیستم مدرن در دستگاه (CIP SIP Machine) نه تنها از نظر استفاده بیشتر از دستگاه صرفه جویی می کند بلکه همچنین به دلیل صرفه جویی قابل توجه در مایع CIP – SIP (با بازیافت محلول های تمیز کردن) ، آب (سیستم برای استفاده بهینه از آب طراحی شده است) و ساعت کارکرد یک انتخاب مناسب برای کنترل و شستشوی خط می‌باشد.

CipSipMachine

cip sip
Cip Sip Machine

آشنایی بیشتر با دستگاه کنترل و تمیز کننده خط :

  • قابلیت کنترل دستگاه های خط تولید از طریق نرم افزار دستگاه
  • شستشوی جداگانه و بخش به بخش خط تولید
  • قابلیت کار کردن بخش های مختلف دستگاه و کارکرد به صورت جداگانه
  • پر کردن مخزن ها از طریق عملیات مکانیکی اسپری کردن
  • کنترل خط از طریق plc و نمایشگر لمسی hmi
Cip Sip Machine
Cip Sip
Cip Sip Machine

کاربرد CIP SIP Machine:

تمیزکاری می تواند با سیستم های خودکار یا دستی انجام داد و یک فرایندی قابل اطمینان و تکرار پذیری است که با مقررات دقیق بهداشتی که توسط صنایع بیوتکنولوژی و صنایع دارویی درخواست می شود، مطابقت دارد. از دیگر مزایای دستگاه (CIP SIP machine) که به خوبی طراحی شده است ، می توان به موارد زیر اشاره کرد: تغییر به حداقل می رسد، ایمنی اپراتور بیشتر می‌شود ، مدت استراحت دستگاه مناسب‌تر می‌باشد.

چند ظرف تمیز کننده (CIP SIP machine) در مدولار مورد نیاز است تا حداکثر اثر تمیز کردن برای هر دستگاه حاصل شود که شرکت ما عهده دار تایید تعداد ظروف جهت شستشو می‌باشد.  مراحل تمیز کردن به طور خاص با توجه به نوع محصول تولیدی پیکربندی می شود.

دستگاه  (CIP SIP machine) از سیستم های تمیزکاری متحرک یا ثابت پیروی می کند که با یک واسطه تمیز کننده از یک واحد مرکزی (دستگاه مرکزی) تغذیه می شوند .

پیش نیاز تولید محصولات دارویی با مایع استریل این است که از دستگاه به درستی نگهداری شود. لازم به ذکر است که کلیه تجهیزات در تماس با محصول باید توسط یک روش استریل کردن با درجه حرارت مناسب استریل شود.

تولید استریل به دستگاه استریل نیاز دارد. پس از استریل کردن، سیستم در تماس با بخار باید خنک شود. این کار با استفاده از دمیدن سیستم با هوای استریل انجام می شود.

با پایان دادن به روند SIP ، تمام اجزای حساس باید از نظر عملکرد و یکپارچگی مناسب بررسی شوند.

شرکت ما تقریباً برای هر کاری تجربه زیادی در فرآیندهای استریل دارد.

استاندارد ها

طراحی سیستم های CIP برای صنایع بیوتکنولوژی و دارویی نیاز به دانش عمیق در مورد کار با کیفیت بالا و همچنین دانش فرآیند برای تمیز کردن تجهیزات فرآیند با کیفیت بالا به روشی ایمن ، موثر و قابل تکرار دارد. جریان ها و فشارهای مورد نیاز برای تمیز کردن فرآیند، لوله و تجهیزات باید مطابق با استانداردهای GMP باشند.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.